Seura

Kokemäen Pallo perustettiin 1994 paikallisten yleisseurojen Kokemäen Kova-Väen ja TeljänNousun päätettyä, että Kokemäelle on hyvä saada jalkapallon erikoisseura. Näin tehtäessä haluttiin varmistaa, että junioreita riittää eri ikäluokkiin tarpeeksi.

Vuosina 2020 aloitettiin keskustelut Kopan ja KK-V kanssa mahdollisesta yhdistymisestä. Jäsenistö oli usein kysellyt molemmilta seuroilta, miksi eivät voisi olla saman logon alla. Seurojen välisissä keskusteluissa molemmat näkivät enemmän mahdollisuuksia kuin heikkouksia. Keskustelut johtivat 2021 vuosikoukseen, jossa Kopa päätti siirtyvän KK-V nimen käyttöön ja se vuosi menikin käytännön asioiden selvittelyyn, kuinka se tehtäisiin. 4.1.2022 virallisesti Kokemäen Pallo ry nimi vaihtui Kokemäen Kova-Väki Jalkapallo ry:ksi eli KK-V Jalkapallo. Näin jalkapallo palasi takaisin KK-V:hen.

KK-V Jalkapallon toiminnan päätarkoitus on lähinnä kasvattajaseurana oleminen, tarjoamalla Kokemäen alueella jalkapallotoimintaa.

Seuran tulot muodostuvat hyvin pitkälti seura-ja joukkuemaksuilla ja yhteistyösopimuksilla, sekä erilaisilla talkootöillä.