Seuran omat taitokilpailut

pidetään 5.9.2010 Pitkäjärvellä. Klo 13.00 alkaen. Valmentajat innoittakaa pelaajia mukaan. Tytöt klo 15.00.

Taitokisojen kanssa samaan aikaan pidetään kentän laidalla jalkapallovarusteiden myynti-/vaihtotapahtuma. Paikalle voi tuoda klo 12.30 alkaen esim. nappiksia, säärisuojia, pelivarusteita. Mikäli varusteet tulevat myyntiin, pitää omistajan hinnoitella tuote itse. Tuotto juniorityöhön. Myymättä/vaihtamatta jääneet tuotteet täytyy noutaa seuraavana päivänä toimistolta. Hyvä tilaisuus saada nurkista pois pieneksi jääneitä varusteita!

Klo 15 on kahvitus vanhemmille ja huoltajille, samalla lyhyt KoPa-info. Toivotaan halukkaita koulutettavia valmennukseen ja joukkueenjohtoon varsinkin tyttöjoukkueille.

18.5.2010 Prinsessafutis alkaa!

Aloitustapahtuma uusille 4-10 -vuotiaille tyttöfutaajille pidetään 18.5.2010 klo 17.30 - 19.00 uimahallin kentällä.

Tapahtumassa mukana vetäjinä toimivat KoPan naisjoukkueen pelaajat. Prinsessafutis jatkuu kesällä sen mukaan, millainen tarve muodostuu ilmoittautuneista. Prinsessafutista jatketaan tarpeen mukaan ainakin elokuulle asti.

Mukaan kunnon jalkineet (nappikset tai lenkkarit), oma pallo jos sellainen löytyy, oma juomapullo ja iloinen mieli!

Mukaan myös vanhemmat, sillä kannustajia ja varusteiden laittajia tarvitaan aina :)

Jalkapallokoulu!

Kokemäen Pallo järjestää 4 -10 vuotiaille tytöille ja pojille tarkoitetun jalkapallokoulun ma 7 - ke 9.6 ja ma 14 - ke 16.6.2010 klo 17 - 19.00 uimahallinkentällä.

Tapahtuma on maksullinen ja hinta on 25€ / osallistuja. Hintaan kuuluu peliasu ( paita + shortsit) pallo ja yllätys. Ilmoittautuminen viimeistään 27.5 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita syntymävuosi ja peliasun koko. Ilmoittautumiset ja lisätietoa JARMO HÄMÄLÄINEN 0400 432272 tai jarmo.hamis@gmail.com